Дослідження здійснюється з метою оптимізації маршрутної мережі у м. Марганець (в частині самих маршрутів: скорочення, подовження, об’єднання, закриття діючих та/або організації нових маршрутів); обґрунтування видів транспорту, кількості та класу рухомого складу; розроблення рекомендацій щодо розкладів руху на маршруті в розрізі режимів руху (час початку та закінчення роботи, кількість рейсів за годинами доби, інтервал в години “пік” та між “пік”).
Під час проведення Комплексного дослідження ринку пасажирських перевезень загального користування та вивчення попиту населення у м. Марганець було проведено опитування пасажирів щодо організації та якості пасажирських перевезень.
Наявні звернення громадян щодо питань організації та якості пасажирських перевезень свідчать про недоліки в організації функціонування окремих ланок та окремих маршрутів міського транспорту у задоволенні населення в перевезеннях, забезпеченні достатнього рівня сервісу, вирішенні питань перевезення пасажирів соціальних категорій.
Загальний аналіз звернень пасажирів на міських зупинках показав, що громадяни переважно задають питання щодо:
- 1. Обслуговування на підприємствах транспорту. Найбільше це стосується неналежного рівня сервісу, незадоволення громадян організацією графіка руху в час „пік” та відміни перевізниками автобусних рейсів міського сполучення на власний розсудок.
- Соціальної сфери. Частина звернень стосується здійснення перевезень пільгових категорій громадян автомобільним транспортом у м. Марганець.
Неврегульованість на законодавчому рівні питання відшкодування за виконання такого виду перевезень створює умови до виникнення конфліктних ситуацій під час їх здійснення.
Найчастіше звертаються громадяни з питань пільгового проїзду, зокрема, зі скаргами на відмову водіїв одного з перевізників на міській мережі пасажирських перевезень у реалізації права пільгового проїзду пільгових категорій громадян. Окремим питанням є скарги військових контрактної служби та Учасників бойових дій (УБД), яким законом надано таке право.
- Призначення нових зупинок. Всі звернення пов’язані з призначенням та облаштуванням нових зупинок „Парк” та „ВГСЧ” у Східному кварталі м. Марганець.
Аналіз існуючої системи пасажирських перевезень загального користування у м. Марганець виявив наступні відмінності:
- Зупинки міських маршрутів не мають необхідної інформації для зручності пасажирів. Кінцеві зупинки маршрутів не достатньо обладнані місцями для відстою рухомого складу, є завантажені автомобільним транспортом (місця концентрація ДТП та викидів вихлопних газів у повітря).
- Існує постійний попит на перевезення військовослужбовців та ветеранів АТО по місту за рахунок коштів місцевого бюджету.
- Завантаження кільцевих маршрутів пасажирським автотранспортом міського та приміського сполучення в час „пік” при однорядному русі автомобільного транспорту іноді складає 1 транспортний засіб на хвилину з переліку різних маршрутів маршрутної мережі міста, що призводить до концентрації ДТП (вул. Лермонтова, вул. Київська).
- Пасажиропотік приміських маршрутів (№ 609, та № 613) складається на 20-30% за рахунок перевезення міських пасажирів по м. Марганець (Міська Лікарня – Гірничий коледж – Вокзал – Міська рада).
- Відсутність зв’язку району Воєнізованої гірничорятувальної частини (ВГСЧ) транспортним сполученням з містом.
Результати аналізу будуть втілені в рекомендаціях щодо оновленої маршрутної мережі пасажирських міських пасажирських перевезень у м. Марганець.